Ned- og udpakning
Hvis du skal flytte, har du sikkert også tænkt over, hvordan du får det dyre porcelæn, de flotte billeder og andre skrøbelige genstande pakket ned, så det ikke tager skade under flytningen.
Vores referencer
Referencer
Står jeres virksomhed over for en flytning af den ene eller anden type? Det kan være en totalflytning, hvor hele arbejdspladsen skal flyttes til en ny placering. Det kan også være interne flytninger, hvor det blot drejer sig om kontorer eller enkelte arbejdspladser.
Hos Flyttefirmaet Larsen & Co. klarer vi alle typer erhvervsflytninger. Vi har over 35 års erfaring, hvilket betyder, at vi altid yder et professionelt stykke arbejde, når vi flytter for jeres virksomhed.
Vi tilbyder en række forskellige typer flytninger for lokale virksomheder i området omkring Kalundborg og Slagelse, Sorø og Ringsted. Vi kan naturligvis også hjælpe med jeres virksomhedsflytning på resten af Sjælland, eller hvis I skal flytte til eller fra øen.
Når I vælger os til at varetage jeres flytning, bliver I altid mødt af professionelle, præsentable og omgængelige flyttefolk, som udfører opgaven med stor respekt.
Det er vigtigt for os, at vi har et godt samarbejde med den virksomhed, der skal flytte, så al inventar placeres rigtigt i forhold til det aftalte.
Vores fokus er altid en god service og et veludført stykke arbejde.
Hos Flyttefirmaet Larsen & Co. tilbyder vi forskellige typer flytninger, afhængigt af jeres behov og ønsker. I kan derfor selv vælge, hvor involveret jeres virksomhed skal være.
Vi tilbyder blandt andet:
Ønsker I at lade jeres medarbejdere gøre det, de er bedst til, kan I vælge en totalflytning. Det betyder, at vores professionelle flyttefolk varetager hele flytningen, uanset om den er intern eller til nye lokaler.
Ved totalflytninger planlægger vi flytningen ned til mindste detalje og varetager alt det praktiske. Jeres medarbejdere forlader de gamle lokaler i ryddet stand.
Herefter rykker vi ind og pakker alt fra clips og møbler til teknisk udstyr. Vi transporterer møbler og materiel til de nye lokaler, hvor vi pakker ud, samler og sætter på plads. De forskellige effekter placeres i skuffer og på hylder i overensstemmelse med det aftalte.
Vi sørger endvidere for at rydde op og gøre rent i både de gamle og nye lokaler, så jeres medarbejdere straks kan genoptage arbejdet på den nye adresse.
Ved en omrokering eller oprydning kan det også være en mulighed at få stillet en 20 fods container op på jeres adresse. Så kan I selv sætte møbler, kasser, it-udstyr og andet til midlertidig opbevaring i den aflåste container.
Vi kan, hvis der er behov for det, afhente containeren og stille den til opbevaring i vores opvarmede og sikre flyttecenter. Her kan I også få adgang til containeren og foretage en eventuel sortering/udvælgelse af det opbevarede.
På vores flyttecenter i Slagelse har vi desuden et lagerhotel, hvor vi tilbyder plads på paller eller i containere, hvis I har brug for ekstra lagerplads.
Ønsker I blot at få transporteret jeres inventar, kan I vælge en basisflytning.
Det betyder, at I selv står for at adskille jeres tekniske udstyr, samt at pakke alt jeres materiel ned.
Når alt er pakket, kommer vores kyndige flyttefolk ud og transporterer jeres kasser, møbler og udstyr til den nye adresse på den aftalte dag.
Herefter sørger I selv for at pakke alle ting ud og stille dem op.
Vi har kendskab og erfaring med specialflytninger af blandt andet:
Vi kører ofte for skadeservice-firmaer og har derfor også stor erfaring med denne type opgaver.
Hos Flyttefirmaet Larsen & Co tilbyder vi vores kunder at leje ekstra-stærke, speciallavede flyttekasser. Vi aftaler ved besigtigelsen, hvor mange kasser, der er behov for, og vi sørger for levering og afhentning. Eventuelt beskadigede eller manglende kasser vil blive faktureret.
Du kan vælge selv at pakke dit indbo eller lade os varetage den opgave. Dette vil vi typisk afklare ved besigtigelsen.
Flyttekassen må max. veje 25 kg.
Ja, vi tilbyder gerne at hjælpe med ”handy arbejde”. Vi kalder det Handy Service, og hvis du ønsker det, så aftaler vi nærmere ved besigtigelsen.
Vi tager imod kontanter og betaling via MobilePay. Alternativt via bankoverførsel.
Ja, vi har forsikring, der dækker eventuelle skader, hvis uheldet er ude. Dette er en af de store fordele ved, at du lader os flytte dine ting.