Betal kun for den plads du bruger:
I modsætning til traditionelle opbevaring, betaler du hos os en fast dagspris for opbevaring i container. Perfekt til opbevaring på kort sigt, eller når du kun har brug for lidt plads.
Slip af med rodet – få et opbevaringsrum der passer dit behov!
Leder du efter en nem og sikker løsning til opbevaring af dine møbler og ejendele?
Hos Flyttefirmaet Larsen & Co. tilbyder vi fleksibel opbevaringsplads nær Slagelse, perfekt til både private og erhvervskunder.
Træboks: Fast dagspris fra 14,58 kr. pr. dag
Container: Fast dagspris fra 71,66 kr. pr. dag
Står du og dit indbo uden tag over hovedet i en kortere eller længere periode? Når man skal flytte, kan der nogle gange gå noget tid mellem udflytning og indflytning. Det kan også være, at du midlertidigt skal flytte til noget mindre, og derfor mangler noget opbevaringsplads.
Uanset hvilken situation, du står i, har vi hos Flyttefirmaet Larsen & Co. mulighed for at stå for opbevaringen af dine ejendele. Hvad enten det er for en kortere eller længere periode.
Hvad enten du bor i Ringsted, Slagelse, Sorø eller andre steder på Sjælland, sørger vi for at komme ud og pakke dit indbo ned, inden vi transporterer det til vores flyttecenter i Slagelse.
Hos Larsen Flyt gør vi det nemt og trygt at opbevare dine ejendele. Vores professionelle team står klar til at hjælpe dig med at finde den perfekte opbevaringsløsning.
Få et gratis og uforpligtende tilbud i dag!
Ring til os på 20 95 65 15 eller udfyld vores kontaktformular for at få et skræddersyet tilbud.
Hos os bliver dit indbo opbevaret i en eller flere opbevaringsbokse, afhængigt af dine behov. Vi tilbyder herunder:
Vi varetager mange forskellige slags opbevaringer, og vi hjælper gerne med hele flytningen, uanset om det drejer sig om privatflytning, erhvervsflytning, eller hvis du ønsker en flyttecontainer, så du selv kan pakke dit inventar sammen.
Vi er fleksible og altid klar til at imødekomme dine behov, så tøv ikke med at kontakte os. Så finder vi sammen den allerbedste løsning.
Rene, tørre og sikre rum til opbevaring af dine ejendele. Når du vælger at flytte kan det være en god mulighed, at finde midlertidigt opbevaring til sine ejendele. For at skabe en rolig og sikker flytning, giver vi dig muligheden for at beholde dine ting, samt sikre at der bliver taget godt imod dem. Du har adgang til dine ting, lige når du har lyst. På den måde er du sikker på altid at have styr på tingene.
Mange andre opbevaringssteder kræver man betaler på en månedlig basis. Her tilbyder vi dog at betale på en fast dagspris. Så kan man være sikker på ikke at betale for tomme opbevaringsrum hvis man skal have flyttet sine ejendele tidligere end forventet. Vi kan have plads til alle dine ting hos os. Vi sørger for at transporterer F.eks. sofaer og andet, ud til vores lokation i Slagelse.
Vi kører over hele sjælland. På den måde sørger vi for altid at kunne komme ud til dig. Når du får adgang til dine ting i vores lager i slagelse, sikre vi dig altid at have bokse som er opbevaret i temperaturstyrede lokaler. Den gode udluftning sørger for der altid er tørt og klart i alle opbevaringskasser.
Vi varetager mange forskellige slags opbevaringer, og vi hjælper gerne med hele flytningen, uanset om det drejer sig om privatflytning, erhvervsflytning, eller hvis du ønsker en flyttecontainer, så du selv kan pakke dit inventar sammen.
Vi er fleksible og altid klar til at imødekomme dine behov, så tøv ikke med at kontakte os. Så finder vi sammen den allerbedste løsning.
Vi har mulighed for at passe på alle forskellige former for inventar. Hvad end om det er møbler eller malerier, som du ønsker at passe godt på, men dog ikke har plads til selv.
Vi giver dig muligheden for et opbevaringsrum i gode rammer. Så hvis du har gamle arvet ejendele som skal passes på, har vi en løsning. Andre ting som er mere sæsonpræget, kan være en god ide at få gemt væk. Det kan være vintertøj, eller sportscyklen til den dejlige danske sommer.
Står du og dit indbo uden tag over hovedet i en kortere eller længere periode? Når man skal flytte, kan der nogle gange gå noget tid mellem udflytning og indflytning. Det kan også være, at du midlertidigt skal flytte til noget mindre, og derfor mangler noget opbevaringsplads.
Uanset hvilken situation, du står i, har vi hos Flyttefirmaet Larsen & Co. mulighed for at stå for opbevaringen af dine ejendele. Hvad enten det er for en kortere eller længere periode.
Hvad enten du bor i Ringsted, Slagelse, Sorø eller andre steder på Sjælland, sørger vi for at komme ud og pakke dit indbo ned, inden vi transporterer det til vores flyttecenter i Slagelse.
Når du vælger at flytte, sker det ofte at man skal smide mange af sine ting ud. Hvis man gerne vil slippe for at smide en masse dejlige ting ud, har vi mulighed for at tilbyde opbevaring, med en betaling som sker på fast dagsbasis. Det kan jo nemlig være at ens flytning tager længere eller kortere tid end man lige umiddelbart tror. Så slipper man for ikke at betale for opbevaring, der står tomt. Vi er dog altid klar til at komme ud til dig og pakke alt det indbo ned som skal med. Så transporterer vi derefter det hele ned til vores flyttecenter i Slagelse.
Vi tilbyder også lagerhotel til erhverv. Så hvis i står og mangler noget plads til jeres varer, så har vi her meet erfaring indenfor opbevaring af varer. Vi har vore primærer lagerhotel tæt på Sorø og Slagelse. På adressen som hedder Bogensevej 17, D 4200 Slagelse, kan man finde vores nye lager hotel.
Og så har du naturligvis adgang til dine ting inden for vores åbningstid, hvis du pludselig mangler noget.
Vi ved at det kan være svært at vide præcist, hvor længe opbevaring er nødvendigt. I modsætning til mange andre opbevaringslagre og depotrum, som kræver en månedspris med binding, tilbyder vi i stedet opbevaring og leje af containere til en fast dagspris – uden binding.
På den måde undgår du at skulle betale for en tom opbevaringsplads, hvis du har brug for dine ejendele tidligere end antaget.
Hos Flyttefirmaet Larsen & Co tilbyder vi vores kunder at leje ekstra-stærke, speciallavede flyttekasser. Vi aftaler ved besigtigelsen, hvor mange kasser, der er behov for, og vi sørger for levering og afhentning. Eventuelt beskadigede eller manglende kasser vil blive faktureret.
Du kan vælge selv at pakke dit indbo eller lade os varetage den opgave. Dette vil vi typisk afklare ved besigtigelsen.
Flyttekassen må max. veje 25 kg.
Ja, vi tilbyder gerne at hjælpe med ”handy arbejde”. Vi kalder det Handy Service, og hvis du ønsker det, så aftaler vi nærmere ved besigtigelsen.
Vi tager imod kontanter og betaling via MobilePay. Alternativt via bankoverførsel.
Ja, vi har forsikring, der dækker eventuelle skader, hvis uheldet er ude. Dette er en af de store fordele ved, at du lader os flytte dine ting.